Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jul 2024 11:50:42 +0300

Tere!

Mulgi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/17895 
aadressile Viljandi maakond, Mulgi vald, Halliste alevik, A. Kitzbergi tn 
10// 12// 14// August Kitzbergi tänav// Halliste-Kulla jalgtee// Jaama tn 
10// 14// 16// 18// 2// 20// 4// Kaare tänav// Kase tn 15// 4// Kase tänav// 
Klubi tn 10// 4// 5// Klubi tänav// Männi tänav// Polli tee 1// 10// 12// 
3// 4// 5// 6// 7// 8// Puka tn 8// Pärna tn 3// 4// Pärna tänav// Põllu tn 
3// 5// Põllu tänav// Saare tänav// Tehnika tn 1// 4// Tehnika tänav// Tiigi 
tn 1// 2// 3// 4// 5// Tiigi tänav// Toome tn 1// 2// Toome tänav// Vaguni 
tänav// Viljandi mnt 11// 14// 15// 16// 17// 21// 23// 25// 5// 7// 9// 
Hõbemäe küla, 24224 Halliste-Rakitsa tee// Kulla küla, 24172 Sultsi - 
Abja-Paluoja tee// Raja küla, 24188 Karksi-Nuia - Halliste tee// Rähmiku// 
Teki (Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Halliste 
alevik, Mulgi vald, Viljandi maakond) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun pädeva asutuse kooskõlastust kuna ehitis 
hõlmab teekaitse vööndit

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27051999>  (menetlus nr: 
441301), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mulgi Vallavalitsus) või menetleja (ARVIDS TISLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister